dagje relaxen - Reisverslag uit Ban Phu Liap, Thailand van Fam Glorie - WaarBenJij.nu dagje relaxen - Reisverslag uit Ban Phu Liap, Thailand van Fam Glorie - WaarBenJij.nu

dagje relaxen

Blijf op de hoogte en volg Fam

17 Juli 2016 | Thailand, Ban Phu Liap

Zo..... eerste nacht gehad. En gelukkig meteen in het ritme. We vielen in slaap rond twaalf uur, koen wat eerder en werden pas rond half tien weer wakker. Daarna genoten van het ontbijt en toen heerlijk bij het zwembad gelegen. Kids vermaken zich prima in het water. Ook super dat Noah nu zo goed kan zwemmen dus zonder hulp en bandjes spelen ze heerlijk met alle andere kinderen. Na de lunch toch even actief gedaan want echte Nederlanders fietsen. Nu niet perse om boodschappen te doen, wij meestal zelfs niet maar hier leek ons dat wel leuk. Dus op drie fietsen op pad, voor Noah helaas geen fiets. Al het verkeer rijdt hier aan de andere kant, net als in Engeland, dus even wennen maar los van de hitte (39 graden) was het erg leuk. Nu zijn wij met twee blonde kinderen en koen (denk dat ze hier gemiddeld 1.55 zijn) meer een bezienswaardigheid dan andersom en dan zijn we ook nog eens de enige op de fiets hier. Maar drankjes en andere spulletjes die niet in de handbagage mogen zijn weer binnen. Daarna even afgekoeld in het zwembad want het zweet gutst eraf bij iedere vorm van inspanning. En toen plotseling noodweer, onweer dus kids uit het water, harde regen etc. Wij zijn dus maar even ons huisje in gegaan en even ontspannen tot het eten. Het is wel luxe hier, er werd zelfs een paraplu gebracht om droog over te komen. Rond acht uur gingen we eten, eerst heerlijk kroepoek en stokbrood, daarna koen pad thai en ik kreeg een mega tilapia. Noah en Danique delen hier alles want het eten is erg veel. Zijn nu de dag aan het sluiten want morgen gaan we op pad en van alles doen. Morgen meer daarover! Groetjes van ons

• 17 Juli 2016 - 18:10

Linda Kuipers: