vertrek en aangekomen op onze prachtige locatie - Reisverslag uit Ban Phu Liap, Thailand van Fam Glorie - WaarBenJij.nu vertrek en aangekomen op onze prachtige locatie - Reisverslag uit Ban Phu Liap, Thailand van Fam Glorie - WaarBenJij.nu

vertrek en aangekomen op onze prachtige locatie

Blijf op de hoogte en volg Fam

16 Juli 2016 | Thailand, Ban Phu Liap

Na lang wachten was het eindelijk zover. Na veel kusjes, knuffels en ondergebracht huisdieren gingen we vrijdag om half vijf richting Schiphol. Met alleen handbagage en dat maakte het inchecken vrij makkelijk. Klein obstakel was de bodyscan want Noah durft er ineens niet meer doorheen. Tranen met tuiten maar gelukkig een hele lieve meneer die het even handig oploste. Nog even ordinair bij de burger King gegeten waarna we zo aan boord schoven voor vlucht 1 naar Frankfurt. Na een krap uurtje landen we en nog even een knooppunt bij de Duitse douane, die zijn vrij 'akkurat' zullen we maar zeggen. En toen de vlucht naar van Bangkok. Koen zat met Danique op extra beenruimte, Noah en ik er schuin achter en aangezien wij een rij van vier hadden en voor ons drie, kon ik mijn benen ook uitgebreid de lucht in steken. Danique ging al snel knock out maar Noah..... tien uur gingen we de lucht in en twee uur was Noah nog fris en fruitig. Maar ook dat was gelukkig snel voorbij. Met nog anderhalf uur te gaan werd iedereen weer wakker (kids dan :-)). Op Bangkok liep ook alles heel soepel en om drie uur gingen we ons prive taxi in. Best nog een lange rit met veel verkeer maar om half zeven dan toch eindelijk gearriveerd bij het Oriental kwai resort in kanchanaburi. Prachtige plek met 12 verblijven aan River Kwai. Heerlijk gegeten, wij in ieder geval, Noah ging bijna over zijn nek van de geur van koen zijn soep :-). Dat duurde maar even even want al snel waren er tien kids verstoppertje aan het spelen op een Thais resort. Toch grappig. Morgen dagje relaxen bij het zwembad. Tot snel!

• 16 Juli 2016 - 16:46

Trees:

Hallo vakantiegangers,
    Fijn om te lezen dat jullie een goede reis hebben gehad. Ik lees het net met oma. Ik moet even doorgeven van oma dat danique en Noah erg leuk op de foto's staan. heel veel plezier en geniet er maar heerlijk van.

Veel liefs van Trees en Oma

• 16 Juli 2016 - 17:53

Annemiek:

Ben superbenieuwd wat voor soep papa had Noah. Veel plezier met de andere kindjes en lekker zwemmen. kusjes van opa Tunteler en oma Jal.